Min brorLasse!

Idag är det 6 år sedan min lillebror Lasse tragiskt gick bort!
Han har fattats mig sedan dess!
Hans död var våldsam och lämnade ingen oberörd...
men för oss som stod honom nära var det en far....en morfar...
en bror...en vän som vi inte längre kunde träffa,
skratta och prata med!
Jag tänker mycket på min lillebror...
Jag vet att han finns med mej i min vardag och det känns bra....
 
"You never said I'm leaving
You never said goodbye
You were gone before we knew it
And only God knew why
 
A million times we needed you
A million times we cried
If only love could save you
You never would have died

In life we love you dearly
In death we love you still
In our hearts you hold a place
That no one could ever fill

It broke our hearts to lose you
But you didn't go alone
For part of us went with you
The day God took you home."
 
Lasse & Jag i Håkansta! <3 
 

Kommentarer
Postat av: Maggan

Ja, usch. Det finns inga ord.

Svar: <3
jamtlandspower

2012-11-28 @ 12:55:00
URL: http://www.maigiz.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0