Så jäkla trött......

......efter ännu en stressig dag på kontoret! Telefonen ringer oavbrutet och det är tusen och en frågor som kunderna vill ha svar på. Jag fick hoppa över ett möte med vår försäkringsmäklare idag då tiden inte fanns för att mötas. Sen hade jag tid för massage kl.17:15.....men det ställde jag oxå in eftersom jag var tvungen att börja med lönerna när telefonen slutade ringa. Nu är lag i alla fall hemma....middagen fixad och jag tror det blir TV-soffan....Sons of Anarchy.....och tvätthögar kväll med! "Knoga bägge nävarna å snappla av!"
Jag ger er Jax!


Kommentarer
Postat av: Marina

Snart helg vännen. Stå ut duktiga du men va rädd om dig! <3

2012-11-21 @ 23:21:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0