Bröllopsdag...27 år!

Idag firar gubben och jag 27 år som gifta!
 
Det är nästan ofattbart att vi varit gifat så länge.
Vi gifte oss på Rådhuset i Östersund 1985...i Stora Rådhussalen...
en mycket vacker höstdag....med över 40 gäster närvarande.
 Sen middag och fest på den förskola som jag då jobbade på...
Pumpmakargränds Förskola.
Vi åkte på bröllopsresa...två dagar i Årestugan! :O)
 
Sen har livet rullat på....med hus å barn å olika jobb!
Om man ser det i det stora hela så har vi väl haft det bra Pelle och jag...
inte alltid på samma planet men heller så många världskrig....
kanske lite gerillakrigsföring nu och då
men inte värre än dom flesta...kanske!
 
Idag ska vi gå på AW på Storsjöteatern
där P4 Jämtland kör AW med direktsändning....
sen ska vi gå på tidig bio
och så avslutar vi kvällen med middag på nån restaurang.
 
Grattis till de 27 åren gubben min! <3
 

Kommentarer
Postat av: Maggan

Grattis!

Svar: Tackar! <3
jamtlandspower

2012-10-05 @ 13:30:44
Postat av: Allan&Marina

Våra varmaste lyckönskningar!!

Svar: Tackar! <3
jamtlandspower

2012-10-05 @ 14:36:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0