Låg och långsam!

Känner mig låg och långsam idag!
 
Alla mina rörelser går i slow motion...
även mina tankar är trögare än vanligt.
Det är en fin höstdag utanför knuten....
man borde vara ledig och ta vara på dagen.
Jag är dålig på det...!
 
Det är en vanlig måndag oxå...
ny vecka... ny månad...nya möjligheter!
Jag känner mig nöjd med det jag har...
ingen ambition att åstakomma mirakel.
Vill bara må gott i det som är...så som livet blivit!
Ord som förtroende, tillit, tillförsikt, tro, förtröstan
och optimism kommer över mig.
 
 
Jag ropar på mamma..... tyst i mitt inre
och jag tror faktiskt att hon hör mig! <3
 

Kommentarer
Postat av: Marina

Det är helt fantastiskt ute - gick en sväng på lunchen och upptäckte att jag klätt mig på tok för varmt..:) Det var ju Heliga Mikaels dag igår så våra skyddsänglar är visst väldigt närvarande just nu har jag hört...

Svar: Det låter bra med en skyddsängel! <3
jamtlandspower

2012-10-01 @ 13:31:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0