Roliga saker........

............som snart ska bli av! <3
 
* På fredag har vi bröllopsdag..vi firar 27 år som gifta!
Då går vi på afterwork...
går ut och äter och sen kanske en bio! <3
 
* På lördag ska vi på Corroded på Plaza...med middag å allt! <3
 
* På måndag är det dax för tjejmiddag igen...
hemma hos Biggan denna gång! <3
 
* Nästa helg åker vi till Uppsala och firar Ludde som fyller 18 år! <3
 
* Den 19-20-21 oktober är vi ett gäng damer
som åker upp till stugan i Huså för en mysig hösthelg! <3
 
* Vecka 44 kommer mina kusiner Anna och Elisabeth hit och hälsar på
- då ska vi hitta på något skoj. <3
Bland annat är det "Nu Skin Party" hos mej den 30 oktober
 Välkommen kl.19
 
* Sen åker vi till Egypten och Sharm el Sheikh och firar Jul
- jag vet inte riktigt vad jag tycker om att åka till värmen och fita jul...
men det blir säkert bra! <3
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Maggan

Gu va mycke skoj.
Längtar tills ni kommer.

Svar: Jag med...längtar! <3
jamtlandspower

2012-10-03 @ 21:52:27
URL: http://www.maigiz.blogspot.com
Postat av: Marina

Du kan få lägga till Tjejkväll på Fanny med 10% rabatt, vin, tilltugg och mingel..:) torsdagen den 11 okt. - Anmälan senast den 8:e

Svar: Jaaa...det vill jag! <3
jamtlandspower

2012-10-04 @ 12:47:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0