After Work & Huså

Var på en lugn å trivsam AW med Företagarna efter jobbet!
Det var inte många där men vi som var där hade trevligt...
alltid kul att träffa engagerande människor.
Sen tog jag en promenad hem...
för att jaga bort kalorierna från det glas vin som jag drack.
Emil hade fixat fiskgratäng när jag kom hem....
Gott var det! <3
 
 
Kvällen har jag tillbringat i soffan framför TVn.
 
Vi funderar på att åka till stugan i morgon...
Pelle ska på ett möte i Åre i morgon kväll.
Jag kan tänka mig att dimpa ner i stugan 
och få en egen myskväll där...
och så kommer Pelle dit när mötet är slut.
Måste hyra släpvagn så att vi får med oss nya soffan upp....
hur vi ska få den upp för Mördarbacken är en annan fråga...!?
 
Vad ska du göra i helgen då?
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Maggan

I kväll ska Calle ha fest här hemma :P och i morgon ska vi ha Halv åtta hos mig-middag. Vi borde göra vinter vid husvagnen men det bara regnar och regnar så vi kan inte ta ner tältet.
Kram

Svar: Vi har oxå haft mycket regn! Hoppas att helgen i stugan blir fin i all fall!
jamtlandspower

2012-09-28 @ 06:47:17
URL: http://www.maigiz.blogspot.com
Postat av: Lena

Tillfriskna ska jag göra i helgen, så jag kan jobba på måndag!

Svar: Bra det Lena...bli frisk nu!
jamtlandspower

2012-09-28 @ 10:39:04
Postat av: Marina

Är helgledig idag jag ska shoppa och mysa på Dalwhinnies. Jobbar sen både lördag och söndag. Det ska bli kul - vi har konsert och en fotoutställning. Båda tolkar Bob Dylan. Kraaam

2012-09-28 @ 11:29:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0