En dålig dag!

Ingen bra dag idag...humöret är uselt!
Vill bara stanna hemma i sängen och gråta!
Men jag har två möten idag....
och så har jag anmält mig till en AW med Företagarna i eftermiddag.
AWn tror jag att jag skippar...tror jag!
Kan ju hända att ett glas vin och small talk
kan vända min negativa spiral.
 
 
Jag tror faktiskt att det är min massage
som frigör all den här gråten....
vill bara gråta hela tiden!
Och så måste jag ringa ett jobbigt samtal...
berättar mer om det senare...tror jag!
Vet inte vad jag vill längre...hit å dit med allt!
När jag köpte KAPAB så sa jag att jag skulle hålla på i 5 år...
nu har jag hållit på dubbelt så länge!
I december blir det 10 år som företagare....
men detta året har varit det jobbigaste av dem alla!
Och nu måste jag ju forsätta ett tag till....
har ju anställt hela familjen...
STORT ANSVAR!
....och så gråter vi igen...en sväng!
Men det kommer ju andra dagar
då jag kommer att känna mig stark...vacker och framgångsrik!
 
Hur mår du idag då?
 

Kommentarer
Postat av: Marina

Hej vännen! Gråtattacker/depression/sömnsvårigheter..m.m (you name it!) tillhör klimakteriet har jag hört - mycket vanligt visst. Innan hormonbalansen återfått just balans som enligt "Fråga landstinget" kan ta fem år. Under tiden pågår en ständig minskning av östrogen och gulkroppshormon. Till det får du sen lägga resten...jobbet, familjen, hemmet...! Önskar jag kunde ge dig en utomkroppsupplevlese så du fick betrakta dig själv under några dagar - med ett anteckningsblock märkt "Saker jag ska förändra" <3

Svar: Gulle dej! <3
jamtlandspower

2012-09-27 @ 12:57:49
Postat av: titti

Hej Anita! Fibromyalgi är en sjukdom som kommer bla. av för mycket ansvar, trauman man inte har bearbetat. Man kan aldrig säga ifrån,ska alltid hjälpa andra, ställer upp hela tiden fast kroppen och knoppen skriker NEJ. Tillslut har man värk i hela kroppen och ingen medicin hjälper. Själen gråter varje dag men man visar det inte, det är bara att bita ihop.Jag förstår hur du mår. Tittilina

Svar: <3 - Tack Titti! <3
jamtlandspower

2012-09-27 @ 20:27:22
Postat av: Lena

Gråta bör man annars dör man, Anita! Vi är bra på det nu för tiden, eller hur??

Svar: Japp..! ;O)
jamtlandspower

2012-09-28 @ 10:42:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0