Jag har inte tid.......

............att jobba denna veckan!
 
Det är så mycket som händer och jag måste kompa ut.
Idag ska jag på massage igen...inkl.stretching denna gång!
Jag vill inte stretcha det gör så förbenat ont....
" om man tycker att det tar emot så har man minst 20%kvar att töja...!"
Vill inte...men måste!
I morgon är det dax att fixa naglarna...
på torsdag har jag två möten...jobbrelaterade som tur är! ;O)
Och på fredag har jag ännu en massageomgång att genomlida.
Veckan bara swoochar iväg...
.....på fredagkväll ska PK på ett möte i Åre
och på lördag är det säsongsavslutning i Mjälle med Frösö BK.
 
Hur var det nu med att leva här å nu!?
 
Min farfar Erik...han "tog minuter" han...
det är det man ska göra...Ta minuter!

Kommentarer
Postat av: Marina

Ja frågan är ju om du ens hinnar andas..:/ Farfar ser dock ut att må gott! ;o) Kram!

Svar: Igår somnade jag 22:30 och sov i 8 timmar...första gången på många år faktiskt! :O)
jamtlandspower

2012-09-25 @ 14:27:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0