Första vårregnet!

Idag regnar det....och inte bara lite heller!
Första gången på denna sidan nyår som vi har regn!
Det är bra med lite regn som går hårt åt på snön!
 
Idag har jag varit på massage på lunchen
och det är helt otroligt vad mycket piggare jag blir när jag varit där....
raskare och snabbare i steget.
Men jag fuskar med min stretching och det är inte bra...
märks på en gång att jag fuskat!
 
Idag är det en sån där dag då jag inte har tid att jobba egentligen....
massage på lunchen....hämta veckans matkasse....
och så har jag handlat på facebook
och ska hämta det efter kl. 16....men före kl.18
för då ska jag på tjejmiddag hos Karin!
Tänk att det alltid ska köra ihop sej....
eller så är det jag som är dålig att planera!
 
Nu får vi väl se om detta inlägg funkar.....
har varit lite si och så med blogg.se i helgen....
mycket svårt att få några inlägg gjorda....för att inte säga omöjligt!
 

Kommentarer
Postat av: Marina

Hälsa tjejerna! Kram

2013-04-15 @ 19:31:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0