Middags fix!

Nu har jag hunnit hem... gick på två hjul och ett dörrhandtag! Jag är alltid stressad! Jobbade till klockan 18....hem och fixade middag, idag blev det schnitzel och potatismos! Lars meddelade mitt i att han INTE skulle äta hemma( han hade en middags date!) men att han gärna tig en låda...?! Pelle jobbar...men vill ju ha en låda till i morgon! Emil och jag käkade och det blev tre lådor till o morgon...jag blev i vanlig ordning utan! Nu ska disken plockas...! Jag har hållit på att fixa med middagar sedan jag var 12 år...det blir några år..närmare bestämt snart i 44år ...inte underligt att man ledsnar ibland! Men idag blev det gott och var roligt...jag panerade schnitzeln i mandelmjöl istället för vetemjöl och potatismoset var så klart "hemma gjord!" Nu jag ta en promenad runt Erikslund och dela ut en kallelse till Årsmöte! Önskar er en trevlig kväll!


Kommentarer
Postat av: Maggan

Ser gott ut. Jag gjorde perstampa i går jag. Fast jag använder mig av en potatispress och sedan en ballongvisp.

2013-04-11 @ 22:27:00
URL: http://www.maigiz.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0