Sköna fredag!

Lade mig i bra tid....i alla fall inte så långt efter midnatt!
Vaknadev ganska pigg får jag lov att säga....
och tog en promenad till kontoret.
En solig men kall morgon har vi här....
ljuvligt med en promenad!
 
Idag måste jag på stan och fixa till mina terminalglasögon
som gick sönder igår....ser ju ingenting utan
och med läsglasögon får jag ju hänga över skrivbordet
som den närsynta bofinken Knut!
 
Efter denna jobbfredag så åker vi till stugan Pelle och jag...
en sista gång denna vinter.
Ska åka lite längd....basta...plocka bort påsken
och om jag orkar ska jag riva ut heltäckningsmattan i vårt sovrum.
Jag har redan köpt färg och nya tapeter dit....
men det ska jag fixa med några dagar på min semester.
Nya gardiner har jag oxå köpt
och så vill jag måla sängen vit...å taket å golvet ska oxå bli vitt.
Men allt detta hinnar jag ju inte i helgen....
om inte Pelle hjälper mig vill säga...
å det tror jag inte han vill!
 
Kram på er alla där ute å trevlig helg!
 
 

Kommentarer
Postat av: Maggan

Hihi....ser framför mig hur du hänger över skrivbordet med näsan två cm från skärmen. Skojig syn, jag fnittrar för mig själv :)

2013-04-12 @ 10:03:28
URL: http://www.maigiz.blogspot.com
Postat av: Marina

Önskar dig en mysig fredag och en superskön helg i stugan! Jag börjar helgen med en After work på Clarion med Ewa grannen.:) Kram!

2013-04-12 @ 12:48:54
Postat av: Lena

Kan kanske följa med dig nån helg och hjälpa dig att fixa rummet! Lite vin å god mat så går det fort, kvinnor kan!!:-)🍷🔧🔩🍷🔨🎨🎶🍷🍴☕🍷🎶🎼🔨🔩🔧💦😰😴😘

2013-04-12 @ 16:44:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0