Valborgsmässoafton!

Efter ett pass på jobbet....veckansmatkasse....middagsfixoch dammsugning somnade jag som en klubbad i soffan igår kväll! Fick feber under natten och hår går idag på Alvedon. Grattis till mej då...jag som ska på fest å allt ikväll! Lars väckte mig i morse med paket och skönsång på sängkanten! Jag fick en fin kniv och en Wokpanna av honom! Kusin Anna hade skickat LCHF brödmix...ska bli kul att testa! Skönt att det är någon i familjen som kommer ihåg en när man fyller år! ;0 Jag är som sagt på kontoret trots feber... det måste ju gå när nu Nils är ledig! Ikväll har min forna klasskamrat Helena bjudit in till fest i pappas hus i Torvalla...det ska verkligen bli skoj! Hoppas man håller sig på bena hela dagen bara! Önskar er alla en skön Valborg!


Kommentarer
Postat av: Karin

Grattis Anita!!! Haha fick du hår inatt säger du;-)

2013-05-01 @ 07:50:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0