....å inte vet jag....

.....vad jag ska skriva om idag...!? Jag kan skriva om att det var full fart på jobbet men roligt.....att vi kört en massa skit på källsorteringen....att vi ägnade lunchen åt att handla mat....att jag åkte ut till bästa Carina efter jobbet och fick en massa fina blommor att ha på verandan. Hon ska åka utomlands och städar undan sommaren innan...bra för mej som kan förlänga sommaren med fina blommor. Tack för det Carina!....Att ikväll packar vi husvagnen inför resan till Ljungaverk på lördag morgon....att i morgon ska Jag och Lena laga mat och dricka vin tillsammans hemma hos henne! För övrigt kan jag skriva om att jag skulle behöva en helkroppsmassage....har ont över allt!


Kommentarer
Postat av: Marina

Ser ut som om även Saxon beundrar blommorna..:)
Jag jobbar helgen jag - "straffet" efter semestern.
Men solen ska både skina och värma så glad ändå är jag!

2013-08-23 @ 13:02:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0