Mera sol....och fredag!

Idag efter jobbet packar vi ihop och åker till stugan!
Har inte kollat vädret...det får bli som det blir!
Det ska bli kul att renovera vidare i stugan...
allt blir bara bättre...ljusare å mysigare.
Nya köksmöbler är oxå på G...
men vi får nog inte med oss dom denna helgen.
 
Svårt detta med helger...så mycket man vill hinna!
Denna helg = Huså...nästa helg = mässa i Ljungaverk.....
sista helgen denna månad = Loppis i Erikslund med surströmmingsfest på kvällen.
Sen är vi inne i september!!
Man ska inte tänka så mycket frammåt....
bara försöka var i det som är just nu!
 
Jag äger en Pizza Pronto från OBH Nordika...
man värmer fryspizza i den och den har inte blivit använd hemma
så jag tog den på jobbet.
Den har inte blivit använd på jobbet heller.
Nu tänkte jag att jag kan ju sälja den på Loppisen....!
kollade igenom bruksanvisningen lite snabbt
och såg att den ska gå utmärkt bra att grädda tunnbröd i!!
Nu måsta jag ju ta hem den och prova hur det går...
 
Tunnbröd låter ju klart roligare än fryspizza!
 
 

Kommentarer
Postat av: Marina

Jag och A har idag vår sista aemestertdag. Vi tänker inte anstränga iss ett dugg :-P Film god mat och vin väntar. Jag kanske går lös på gamla jeans som ligger i tygrestlådan. Kan bli nåt fint kanske... Mys i stugan! Kram

2013-08-16 @ 12:27:17
Postat av: M

Satt i bilen utan läsglas när jag skrev förra inlägget...;-)

2013-08-16 @ 17:18:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0