Godmorgon fredag!

Redan fredag...redan en bit in i december....redan 2:a advent! Vi åker till Husåstugan idag....men egentligen har jag inte tid att åka. Jag borde vara hemma å pocka å städa...laga julmat....handla julklappar...! Men jag behöver åka till stugan för att vila och sova! Lars ska vara hemma och ta hand om katterna....men jag bekymrar mig över dom oxå...att Lars inte ska ha koll....att det blir fest här hemma....! Jag gillar inte att släppa taget...att inte ha kontroll på allt å alla...att vara oplanerad å inte veta vad som händer! Tänkte åka tidigare till Huså idag....men så blir det inte...tror jag..! Har hjälp med bokföringen idag...och då går det dåligt att smita! Önskar er en bra fredag och en trevlig hélg! 




Kommentarer
Postat av: Marina

Ha nu en skön lugn helg i Huså - det gör dig gott!
Tussa runt i mjukiskläder, lysna på julmusik, drick glögg och läs :)

Svar: Ska prova det Marina! <3
jamtlandspower

2013-12-06 @ 10:15:42
Postat av: Maggan

Det blir som det blir kära syster. Vi kommer upp och vi skall umgås, DET är det viktiga. Julen kommer och julen går hur vi än stressar. Sluta med det! Kram!!
Vi hjälps åt när jag kommer upp. Puss!

Svar: Jag vet att det är så....vill bara att det ska bli en bra jul!
jamtlandspower

2013-12-06 @ 20:11:30
URL: http://www.maigiz.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0