Hej å hå min ludna tå...1:a advent!

Meen som jág håller på ! Efter ett fantastiskt advents mys hos Marina igår kväll med pyssel, G
gott dricka, trevligt sällskap... och god mat så kom jag hem i lagom tid...vid 23:30. Jag tittade mej omkring och konstaterade att advent var långt borta i mitt hém.. Å jag som skulle ha moster på middag på 1:a advent?!?!! Så det var bara att kavla upp ärmarna å sätta fart! Ner i källaren efter jullådorna ...upp med gardiner å på med dukar...å mera vin! Vid 04:00 så gav jag upp...! Vaknade vid 9...Saxon, jag å Alice hade morgonmys i sängen! Upp å fortsätta med middagsbestyren...vad ska vi äta..? Röjer....diskar...städar å plockar..! Tänker att jag måste  ringa å fråga när jag ska hänta mina middagsgäster... Ringer upp Moster och i samma stund kommer jag på att det nästa söndag jag ska ha middag! Hahaha...som jag hållit på hela natten! Nåväl...här är det nu advent och mina ungdomar fick en fantastisk middag! Jag fattar inte hur jag håller på å stressar runt!







 



Kommentarer
Postat av: Marina

Tack för en mysig kväll..:) Åker bokbuss idag och är just nu på Marieby Skola...

2013-12-02 @ 10:09:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0