Energi...!

Jag kommer inte mej iväg ut på en enda promenad nu för tiden....
jag som promenerade varenda dag förr!
Önskar mej mer energi....!
Och jag vet oxå ett det är en ond cirkel....
ju mindre jag rör mig....ju tröttare Anita....
ju mera jag rör mig....desto piggare Anita...
Så är det bara!
Tror att jag ska satsa på morgonpromenader...
ett tag så promenerade  Pelle o jag före frukost,
det var jätte skönt!
Till och från jobbet är ju inte heller så dumt....!
Nä nu jäklar måste jag knuffa ut latmasken!
Det är ju för sjutton ljust nu på mornarna när man  kliver upp....
i alla fall nästan!
 
Idag ska jag njut av av mitt nya skrivbord
som är höj och sänkbart....
jag kan äntligen stå och jobba!
 
Det är onsdag kära vänner...det är onsdag!
 

Kommentarer
Postat av: Marina

Vår bil står just nu på verkstan efter att ha stått två veckor "död" på parkeringen (bensinpumpen tror vi)....jag går till och från jobbet. Allan åker buss till men går hem med mig..:)Inget ovanligt för min del men för Allans..;o)

Svar: Ja, till å från jobbet är ju liksom gratis! <3 Idag gick jag på lunchen 30 min....och så ska jag gå hem!
jamtlandspower

2013-02-27 @ 10:51:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0