Fredag....igen!

Tänka sig att det nu är en hel vecka sedan jag stod på mässa i Jönköping...
detta med tiden slår mig igen!
 
Idag ska jag jobba....
måste iväg å köpa lite förbruknings mateial på förmiddagen...
.....så som toapapper å tvål.
Annars inga måsten!
På eftermiddagen ska jag på begravning...
en väninnas pappa har dött...
och ikväll är det tjejmiddag hos Biggan!
Högt å lågt idag...!
 
Pelle han sticker nog till stugan ikväll...
trots att det är -20 och att vattnet har frusit där!
Jag vet inte hur jag gör....
bussen till Järpen går kl.8 i morgon...!
Det blir nog bil..!
Om jag inte springer på någon som ska till Järpen/Åre i morgon så...!?
Kanske ska Pelles syster åka till Åre i morgon...
hon ska oxo på begravningen idag...
Kan funka!
 
Tänk att jag var inte hemma på hela dagen igår...
å inte på hela kvällen heller....
- ändå frågar familjen mej om det finns matdosor !!??!!??
 
 

Enligt googles bildsökning betyder detta ”fredagsmys”  på teckenspråk!


Kommentarer
Postat av: Maggan

Mäh! stod du inte hemma hos Lena och gjorde matdosor då? Va?! Vad är du för en dålig mor/fru va? ;)

2013-02-08 @ 15:18:39
URL: http://www.maigiz.blogspot.com
Postat av: Marina

Ha ha ha...ja precis! Lena har ju kök som alla andra..:/ Men ärligt - brydd blir man! Kram

2013-02-08 @ 17:40:14
Postat av: Karin

Men Allvarligt!!;-)

2013-02-10 @ 18:17:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0