Godmorgon!

Efter en mycket orolig natt ( har sovit som en kratta!)
så vaknar jag och är trött så klart!
Svettningar...vallningar...svallningar
( kärt barn har många namn!) 
sköljer över min trötta kropp....jag svettas ihjäl!
Nu sitter på kontoret å svettas floder!
 
Idag kommer redovisningsbyrån hit för lite genomgång...
hoppas att det blir bra trots att jag känner mig som en virrhöna.
Telefonen har ringt som en galning
 sedan jag kom på kontoret vid 7:30...och det är ju bra....
men nån support på våra metallkapmaskiner är jag inte.
Jag borde lära mig våra maskiner bättre!
 
Redan torsdag....må så gott hörrni!
 

Kommentarer
Postat av: Maggan

Köp Femal balans. De hjälper.

2013-02-28 @ 17:47:51
URL: http://www.maigiz.blogspot.com
Postat av: Marina

...och imorgon är det fredag :-D my favorite! <3

Svar: Härligt med fredag! :O)
jamtlandspower

2013-02-28 @ 22:34:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0