Hosti hosti hack....!

Vaknar sent idag... trots att jag sovit i soffan två timmar och i sängen minst 6 timmar! Jag är jäkligt förkyld....ingen feber men snorig å nyser som bara den! Mycket att göra på jobbet idag och besök av redovisningsbyrån. Efter jobbet var det bara att åka å hämta veckans matkasse + paket åt Pelle på två ställen å till KAPAB på ett annat! Tillbaka till Pelle med grejerna...han jobbar ju till 8-9 på kvällen han. Sen hem å fixa middag...det blev Lasange med skinka och västerbottenost! Nu ligger jag under filten i soffan och så ser jag på Ullared. Helt slut!!!


Kommentarer
Postat av: Maggan

Kan du (och din familj) aldrig acceptera att du är sjuk och måste vara hemma?

Svar: Jo det tror jag nog...bara jag acceperar det först....igår kunde jag inte vara hemma eftersom bokföringen var på plats å vi håller på med årsredovisningen. Det är ju så hos mej att om nån är sjuk så blir de andra en man kort...vi sätter ju inte in vikarier om nån är borta...Därför har jag hög sjuknärvaro! ;O)
jamtlandspower

2013-02-12 @ 05:53:49
URL: http://www.maigiz.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0