Husåstugan!

Nu är jag på plats i Huså.... Det tog lite tid att komma iväg å hit! När jag skulle åka hemifrån så hade handbromsen frusit på bilen....jäklar vad jag var arg... på den som dragit åt handbromsen... det kan man inte göra på vår bil på vintern. Provade att körs men kom knappt framåt! Fick byta bil till KAPABs Caddy! Kom inte till stugan förrän vid 15..! Här har vattnet frusit... lagom kul! Pelle har bastat å jag har lagat mat...som vanligt! Nu eldar vi i spisen å myser... snart blir det film å kaffe med kladdkaka å grädde! Har köpt tre nya filmer... Rabbit Hole...Chloe...The Duchess..! Har du sett någon av dem?


Kommentarer
Postat av: Karin

Var dom bra? Hoppas ni får till vattnet..kram

2013-02-10 @ 18:14:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0