Livet går inte i repris!

Idag har mina tankar kretsat kring en bekant
som igår miste sin son! <3
 
Jag vill inte skriva några detaljer här
mera prata om känslan att inte kunna backa tillbaka...
att inte kunna ta om...
ingen repris eller repeat..!
 
Hur lever jag mitt liv vad det gäller nära relationer...
vad är viktigt och vad kan jag bara släppa? 
Du kan ju inte leva som om var dag var den sista
men du behöver ju inte heller leva
som om du har all tid i världen att förändra saker...
....det har du inte!
Snabbare än du tror kan någon du älskar ryckas bort
och då blev det inte sagt...det du skulle säga!
 
Tala om för dina nära och kära vad dom betyder för dej....
att du älskar dem! <3
 
Kärlek till er alla idag! <3
 
 

Kommentarer
Postat av: Maggan

Kärlek till dig <3

Svar: <3
jamtlandspower

2013-02-26 @ 18:31:41
URL: http://www.maigiz.blogspot.com
Postat av: Marina

<3

Svar: <3
jamtlandspower

2013-02-26 @ 22:42:12
Postat av: Karin

Nää man vet aldrig om morgondagen.. Kram <3

2013-07-18 @ 06:21:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0