Städa....!

Inget Huså blev det.... en lugn hemmakväll igår....sovmorgon i morse.....städat huset och handlat är det jag roat mig med idag! Jag tycker verkligen inte om att städa...tycker det är tungt och svettigt! Nu blir det soffan och en bok. Vet inte om det blir Huså ikväll...Pelle får bestämma! Jag vet inte om jag ser fram emot att komma till en kall stuga....utan vatten... utan toa...! Och i morgon ska vi iväg och filma Pelle och hans skoterkälkar i Ottsjön...då hinner vi ju inte vara i stugan i morgon heller. Känns som om det är lugnare att stanna hemma...!


Kommentarer
Postat av: In

Ja må väl vara bättre att stanna hemma å ta det lugnt..!:-) Karin

2013-02-23 @ 15:46:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0