Valentines Day!

En stor kram skickar jag till er alla idag! <3
Till min man Per, som nog inte ens vet att det är idag! <3
 Till mina duktiga söner...som jag beundrar och ser växa som människor. <3
 Till min älskade syster Maggan som jag saknar varje dag! <3
 Till mina vänner Lena, Marina , Karin, Hasse, Biggan...och många fler. <3
En stor kram till mina medarbetare på KAPAB oxå...utan er vore inte min vardag möjlig! <3
En bamsekram till alla mina syskonbarn...Knut...Calle...Ludde...Lisa...Frida - vi borde dra ihop en träff! <3
 
  Vi firar inte denna dag hemma hos oss...
eller rättare sagt jag har provat att fira men blir ganska ensam så nu har jag gett upp.
Tänkte att PK och jag skulle gå ut å äta och sen gå på bio idag 
(vi har fått Biosuppebiljette i julklapp)
men han har inte tid...måste jobba.
Vi äter inte ens middag tillsammans längre eftersom han jobbar till 21:00 var kväll.
 
Men skam den som ger sig
här kommer en kram till er alla på alla Hjärtans Dag!
 
 
 
 
<

Kommentarer
Postat av: Marina

Kraaam! <3

Svar: Tackar! <3
jamtlandspower

2013-02-14 @ 10:08:12
Postat av: Maggan

Kram till dig!

Svar: Kram till dej å! <3
jamtlandspower

2013-02-14 @ 18:41:27
URL: http://www.maigiz.blogspot.com
Postat av: Karin

<3

Svar: <3!!
jamtlandspower

2013-02-15 @ 09:50:21
Postat av: Lena

Kram till den bästa! <3

2013-02-16 @ 08:57:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0