Redan torsdag....!

Det är ju inte klokt vad fort tiden rullar på....
inte underligt att jag inte hinner det jag ska!
 
Igår skulle jag ta min garderob....
men det projektet dog när jag fastnade framför TVn...
så nu har jag kvar det till ikväll!
Vi har nästan 20- här idag...
det blev en kyslagen promenad till kontoret
eftersom jag inte hittade mina täckbyxor!
På lunchen idag ska jag försöka hitta ett par täckbrallor...
eller en ny täck-kjol....
 
( den jag har är trasig i dragkedjan...
å jag kan inte fixa sånt..eller orkar inte!) 
 
......att ha när jag vandrar emellan hem å KAP.
 
Det är lugnt på telefonen ännu så länge....skönt det!
 

Kommentarer
Postat av: Karin

Såg de hade täckkjolar å byxor på Team Sportia på Lillänge! :-)

2013-01-17 @ 09:45:55
Postat av: Marina

....och snart är torsdagen gjord. I got friday on my mind..:)

2013-01-17 @ 14:55:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0