Söndag...!

Idag har jag legat i lika som igår....plockat å slängt å sorterat! Dragit fram frysen städet under å bakom och frostat av den. Städat ett av badrummen å tvättstugan! Lena kom å fikade en sväng och sen åkte vi på Lillänge. Jag handlade kläder på Kappahl..50% på reapriset. Hittade lite olika plagg till en billig penning! På Rusta köpte jag en matta till matrummet i Huså...en lampa till köket...en pläd till vardagsrummet...ljusstakar...och lite annat smått å gott! Väl hemma så var det dax för middag och sånt stök. Nu tror jag att det blir ett varmt bad för ryggen och sen mys med boken jag lånat!
Idag tänker jag oxå på en klasskamrat som avled innan jul...sov i ro Helena! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0