Skitväder!

Vaknade tidigt som attan idag....före 7 var jag på benen men till vilken nytta kan man ju undra då vädret i dag verkligen är skit! Vi har fortsatt att städa källaren idag...hittade mycket kul så det tog lite tid för mej! En hel låda med vykort....mina gamla kippdockor....kärleksbrev från Italien....gamla foton....! Mycket att minnas! Vi åkte iväg på källsorteringen med ännu en släpvagn full med skrot! På eftermiddagen åkte vi med en blomma till Pelles kompis Urbans grav...många minnen och känslor kring det oxå! Sen fikade vi på Fröjas kaffe' i Ås. Nu har vi käkat middag på verandan....tur att det finns värme här ute för som sagt....idag är inte vädret nådigt!


Kommentarer
Postat av: Marina

Jag stämplade ut 16.08 och gick därmed på semester...så just nu får det - nästan - vara vilket väder som helst...bara nästan :-). Ser fram emot stråket och Yranveckan. Täbker ge fller aktiviteter än vanligt en chans.. Värmen är visst på g har jag hört. :-P

2013-07-19 @ 22:51:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0