Åhh solen....! :O)

Idag skiner solen och det är varmt!
Jag gick till jobbet utan jacka eller tröja....skönt!
Inte var jag på jobbet till klockan 7 som jag tänkt...
men till halv åtta!
Nils är borta idag med...men bara till lunch!
Bra att han gör kundbesök!
 
Jag är i desperat behov av någon som kan sy in en klänning åt mej...
en ny köpt klänning i 50-tals stuk
som bara behöver justeras lite över bysten och bak i ryggen.
Den ska jag ha på lördag då jag ska köra ett brudpar i Thunderbirden!
Åhhh det vore så roligt om det gick att fixa...
jag kan inte ha den utan justeringar...ser inte klokt ut!
Någon...HJÄLP!
 
 

Kommentarer
Postat av: Marina

Jag kanske kan hjälpa dig :-) jag har ju symaskin och brukar ju köra den lite då å då...och nålar har jag

2013-06-12 @ 23:22:55
Postat av: Anita svarar Marina!

Det vore ju snällt Marina...den enda tid jag har är fredagkväll eller lördag förmiddag...? Ska ju på middag till Biggan ikväll...tar med mej klänningen å kollar med henne oxå...annars hör jag av mej till dej. Jag har varken kunslap eller maskin...!

2013-06-13 @ 15:24:32
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/
Postat av: Marina

Blir bra det. Kan både imorgon och på lördag :-) så behöver du.min hjälp - hör av dig.

2013-06-13 @ 18:08:19
Postat av: Maggan

Varken jacka eller tröja? Men bh hade du väl ändå? :)

2013-06-13 @ 22:42:05
Postat av: Nina

Ja vill oxå gå på bröllop!!

2013-06-15 @ 11:19:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0