En stressad själ....!

Nu stressar jag upp livet inför semester....
mycket som ska göras innan!
Det som kräver mest jobb är Kvalitet och Miljörevisionen
som är den sista veckan vi jobbar....
men där är mycket ogjort....
sen har vi ett nytt löneavtal så lönrerna ska uppdateras....
Nils ska ut på kundbessök och jag blir ensam på kontoret....
och vi ska göra en halvårsinventering före eller under semestern.
Ju mer jag tänker på hur mycket det är att göra....
desto mindre blir det gjort!
 
 
Har en klänning som jag ska ha på brölopp på lördag och den behöver sys in....
Hujeda mej...nu får jag ont i magen!
 

Kommentarer
Postat av: Maggan

Ojojoj...blir stressad bara jag läser din blogg.
Ta´t lugnt ta en TOY
Var rädd om dig, jag har bara en syster och henne vill jag behålla i par år till i alla fall.
<3

2013-06-10 @ 19:03:16
URL: http://www.maigiz.blogspot.com
Postat av: Karin

Vem är bruden? Take it easy.. å tjejmiddag på torsdag :-) Kram

2013-06-11 @ 00:10:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0