En tisdag som försvann.....!

Hepp hepp..så var denna tisdag bortom all räddning! Jag har jobbat ensam idag då Nils gör kundbesök...och som grädde på moset så krävde revisorn uppdatering på vissa papper jag lämnat inför årsredovisningen. Det har tagit mej hela dagen att leta fram dom...är nästan...men bara nästa klar! Miljörevisionen har jag inte ens tittat på...ännu! Har så mycket att göra så det är ingen ide' att stressa...! Jobbade till klockan 18...då jag åkte och hämtade en lampa jag råkade köpa på FB...150kr. Jag ska ha den i vardagsrummet är det tänkt...passar mina gardiner och mina fönsterlampor! Nöjd jag då! I morgon måste jag vara på Kapab kl 07:00 för att hinna något innan telefonen sätter fart... Nils reser i morgon oxå! Nu vill jag ha tebaka finvere...så de så!


Kommentarer
Postat av: Maggan

Fin lampa!

2013-06-11 @ 20:07:46
URL: http://www.maigiz.blogspot.com
Postat av: Marina

Måste erkänna att jag är väldigt nyfiken på den där "facebookshoppingsajten" Jättefräck lampa!

Svar: Gå med i FB nööö! :O)
jamtlandspower

2013-06-11 @ 22:09:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0