Fest å jobb...

Igår var jag på 60 års kalas.... det blev inte sent men ändå.... lite trögt har det varit att jobba idag! Men nu snart får jag gå hem! Meningen att vi skulle åka till Huså men vi har fortfarande inget vatten och då orkar jag inte åka dit. Vi blir hemma och blandar jobb å helg å Storsjöns is å Gregoriemarknad å en öl på stan i morgon eftermiddag å ett besök i Svenstavik på söndag å mello på tv...! Allt i en härlig blandning! Trevlig helg till er alla och Tack älskade syster för hyllning å hälsning på bloggen idag! Fällde en liten tår jag då! <3


Kommentarer
Postat av: Marina

Här blir det mysfredag, Skoshopping/Gregorie och Mellolördag....sen en familjesöndag. Kram vännen <3

2013-03-08 @ 17:45:26
Postat av: Maggan

Lipsill <3

2013-03-09 @ 13:24:18
URL: http://www.maigiz.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0