Glad Påsk!

Men jäklar i min låda...
det är Skärtorsdag och solen strålar från en molnfri himmel!
Jag tänker inte jobba hela dagen idag...
vill till Husåstugan lite snabbt!
 
Undrar om någon såg mej i natt 02:00..
 när jag i morgonrock och barbent...
med fötterna nedstoppade i första bästa skor ( Emils)
rusade ut i natten och släpade in två backar öl från bilen
för att rädda dem undan frysdöden!?
Hur kan man komma på sånt mitt i natten??
 
 Nu har jag gjort påskfint på KAPAB oxå
och fixat påskägg till personalen i fikarummet.
Det är otroligt lugnt på telefonen...
verkar som om påskledigheten är ett faktum!
 
Glad Påsk på er alla!
 

Kommentarer
Postat av: Marina

Här är det också superlugnt - telefonerna ringer bara för att veta våra öppettider i helgen - Det är STÄNGT säger vi då ;o) Tänkte prova Lillänge i em men skulle tro att det är rena kaoset... Glad påsk tillönskas Er alla från oss!

2013-03-28 @ 11:17:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0