Husåstugan i mitt hjärta...!

Jobbigt som f...n att ta sig iväg hit upp till Huså på fredagarna när man jobbat klart... men helt klart värt det när man väl kommit upp! Åhh vad mysigt det är att vara här... Kallt å inget vatten ...men ändå..! Släpade vindunken och läsplattan upp för mördarbacken....medan Pelle körde övriga grejerna med skotern. Vi käkade korv å räksallad på vägen hit.... och i morgon blir det middag på Gruvstugan! Då ska dom få på moppe om dom inte har hög mysfaktor... jäklar i min låda! Önskar er alla en skön fredagskvällå! Och vet ni vad.....på tisdag ska jag laga tjejmiddag hos Lena.... så blev det till slut efter många om å men! ;0)


Kommentarer
Postat av: Maggan

Jag är så avundsjuk på er som har en stuga att åka till. Det vill jag också ha. Men snart börjar husvagnssäsongen och då jädrar skall det mysas :)

2013-03-02 @ 08:21:34
URL: http://www.maigiz.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0