Spam...!

Nu har jag fått min blogg nerlusad med spam....
hur det nu gick till kan man ju undra!
Det har inte hänt på all dessa år som jag bloggat!
Jag har i alla fall lyckats med att ta bort kommentarerna
och så har jag spärrat deras IP-adresser...
.....hoppas jag i alla fall!
 
Idag är det fredag...skönt det!
Jag ska inte åka till Huså
( vi har fortfarande inget vatten!)
men Pelle ska åka upp och åka skoter...
och kanske Lars ska följa!
 
I morgon ska jag Lena och Karin gå på Jazzköket och äta...
hoppas att det blir bra och trivsamt!
 
Om det är fint väder på söndag
så ska jag försöka få en solstol i Vinterparken...
lite fika å en filt där vore inte fel!
Men då måste man nog vara ute i god tid...
....för att få en plats!
 
Önskar er alla en fin fredag och en Trevlig Helg!
Om det är nån mer som vill haka på Jazzköket på lördag
så kom dit för sjutton...
....jag sitter där från kl.18:30!
 
Välkommen med!
 

Kommentarer
Postat av: Maggan

Ååååh...ja som e ensam på lörda å allt :(

2013-03-15 @ 17:08:39
URL: http://www.maigiz.blogspot.com
Postat av: Maggan

nähä..

2013-03-16 @ 01:38:23
URL: http://www.maigiz.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0