Våffeldagen!

Det är våffeldagen idag....
men jag tvivlar på att jag kommer att steka några våfflor!
Om ungdomarna vill ha våfflor till middag så får dom steka det själva....
jag ska på massage...mitt i middagsbestyren!
 
En härlig dag ute...men jag är inne...
.....stressad och på ett uselt humör!
Stressad över konflikter jag inte rår över...
stressad över att jag lämnar huset
och överger mina barn hela påskhelgen...
stressad över ekonomin...
och över sånt jag förväntas fixa!
 
Vaknade i morse med ont i magen...
längtar bort och ändå inte...
längtar efter ledighet och ändå inte....
....längtar hit å längtar dit...
Det var bättre förr!
Har ont i kroppen...lederna å benen...Tur jag ska på massage sen idag!
Ser inte klok ut i håret....
utväxten från helvetet har tagit över min skalle....Tur att jag ska till frissan på onsdag!
 
Nyser och kraxar....en begynnade förkylning...?
Jag tänkte jag skulle och borde...!
Men näääe...orkar inte!
 
Våffeldagen....my ass!
 
LCHF-VÅFFLOR
(Ca. 8 stycken)

4 Ägg
1 dl Mjölk
2 dl Grädde
2 msk Fiberhusk
50 gram smält Smör
1 tsk Bakpulver
Salt

Vispa samman alla ingredienserna i en skål, ta salt efter smak.
Låt smeten stå och dra några minuter, så att fiberhusken sväller en aning.

Grädda sedan i våffeljärnet!

 

Kommentarer
Postat av: Maggan

Du kan va fiberhusk ;) Kram till dig och din onda kropp.

2013-03-25 @ 16:23:26
URL: http://www.maigiz.blogspot.com
Postat av: Karin

Jag inte heller haft bästa dagen å inte jämnt mig pigg heller. Hoppas vi får en bättre dag i morgon :-) kram Karin

2013-03-25 @ 22:47:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0