Börja veckan på en torsdag...

.....det känns konstigt att det är torsdag idag....
känns mer som en måndag!
Ändå perfekt att det är fredag i morgon!
Jag började dagen med att gå till tandläkaren.....
inga hål men måste köra med tandtråden lite flitigare.
 
Käkade lunch på Törners
eftersom jag skulle på stan och hämta ut mina glasögon som varit på lagning.
Tyvärr var hela Törners överfullt med mammor och skrikande barn...
jag stod bara inte ut!
Slängde i mej min sallad å en kopp kaffe och kutade vidare...
synd när man tar sig tid att "mysa!"
Men mammor och barn måste ju oxå få fika...!
 
Härligt väder trots lite blåst!
Skönt att Nils är tillbaka på kontoret..! <3
 
Nu ska jag städa här på KAPAB...
det ser mer än bedrövligt ut...bara att sätta igång!
 

Kommentarer
Postat av: Marina

Jätteskönt med fredag redan imorgon :-) idag har jag åkt biblioteksbuss och jag lovar...trodde den skulle blåsa omkull i Österåsen/Häggenås. Det ligger så högt uppe utan skog el annat som skydd. Därpå sol snö och hagel :-\ snacka om aprilväder 2 maj...

2013-05-02 @ 20:42:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0