Det går en dag.....

.....ifrån vår tid och kommer inte åter!
Mycket att höra göra idag....men bättre det än lite att göra. Ekonomisk genomgång med bokföringsbyrån....inte roliga siffror 2012! Men nu är det nytt år och möjligheter att förändra! Handlade lite efter jobbet....när vi nu har slutat med veckans matkasse och gemensamma middagar är det lätt att handla. Idag blev det omelett till middag med skinka å paprika å lök. I morgon ska jag göra LCHF - Pizza till middag! Läser på FB om Lena å Karins dagar på Side i Turkiet....längtar redan tillbaka! Nils kom och hälsade på nyss....visade upp sitt nyförvärv...han har köpt ny bil...i alla fall en begagnad bil...en Volvo V50 kombi disel 2008....tror jag han sa att det var! Snacka om en lycklig ung man! Nu ska jag städa min omöjliga garderob......ut med det gamla och in med nånting nytt! Önskar er en bra vecka!


Kommentarer
Postat av: Marina

Egen bil..:) Ja vilken lycka!

2013-05-27 @ 21:32:29
Postat av: Marina

Btw...Lunchlådan gör succé här på jobbet :) Kram!

Svar: Så bra! :O)
jamtlandspower

2013-05-28 @ 09:21:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0