Fredag mitt i veckan!

Det känns som fredag idag...fast det bara är onsdag!
Tack Bästa Marina för härliga timmar på Fanny igår - Trevligt!
 
 Jag är ledig nu...torsdag..fredag...lördag...söndag - Härligt!
Och så en fest på lördag - Roligt!
Hoppas på finväder kan man ju alltid....
syrran skriver att det ska bli skitväder här i helgen...
jag har inte kollat....
Hoppas att hon har fet fel! :O)
 
Ikväll ska jag på middag till Lena...det blir- Mysigt!
Undrar dock hur diskbänken ser ut när jag kommer hem!?
 
Vad gör du av dina lediga dagar då?
 

Kommentarer
Postat av: Marina

Tack själv! <3 Kul med lita myspys så där mitt i veckan..;)Kram! (...och så snygg du blev sen...i dina nya kläder:)

2013-05-08 @ 11:14:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0