Nya tider...strålande tider..!

Ikväll har jag städat ur kyl och frys. Dels för att det verkligen behövdes men oxå för att nu går familjen Munther/Knutas in i ett projekt som kräver just detta...en rensad kyl. Från och med idag lagar var och en sin egen mat i detta hushåll. Egen mat kräver så klart egen hylla i kylen! Det har varit sånt krig om mat och middagar så jag orkar inte längre. Grabbarna får betala mindre hemma och köpa å laga sin egen mat! Jag tänker leva på soppa...gröt å grekisk yoghurt! Hur detta kommer att funka har jag ingen aning om.... det återstår att se! Undrar om jag nu kan låta bli att plocka efter alla som lagar mat här hemma i olika omgångar.... Emil har inte ätit middag ännu denna första kväll på vårt nya liv!


Kommentarer
Postat av: Maggan

Hoppas att det funkar för er.

2013-05-06 @ 22:30:18
URL: http://www.maigiz.blogspot.com
Postat av: Marina

Heja Anita!

2013-05-07 @ 07:58:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0