.....och så var det redan fredag....!

Jag sitter på kontoret före kl. 7 idag
eftersom jag åkte bil med Pelle som skulle till Svenstavik nu på morgonen!
Jag är inte pigg men på plats...
och en kopp kaffe löser det mesta!
Det blir nog en lugn fredag vad det gäller telefonerna....
det var lungt även igår!
 
I eftermiddag ska jag fixa naglarna....
kan hända att det blir en lite After Work efter det...
om någon har tid och lust!
Egentligen var det meningen att det skulle bli tjejfest hos Bästa Lena ikväll....
men hon är mer än lovligt sjuk så det blir inget.
 
Den som vill gå på AW kan ju höra av sig....
men jag ska INTE vara ute hela natten!
 
Önskar er alla en skön fredag och en trevlig helg! 
 

Kommentarer
Postat av: Marina

Klart vi ska gå på en liten After Work..:) Hör av dig! Kram!

2013-05-03 @ 09:52:21
Postat av: Maggan

Jag vill också gå på aw med vänner.

2013-05-03 @ 13:06:57
URL: http://www.maigiz.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0