Sticker å klarar mig...!

Idag har jag varit ensam på kontoret eftersom Nils är på kundbesök i Sundsvall. Man får ligga i för att hinna med! Vi har vackert väder idag med men jag har inte varit ute! På lunchen träffade jag vänner och åt på Arctura...härligt att ses igen Åsa å Hans! 💕 Eftermiddagen gick i ett flygande fläng! Ikväll ska jag träffa bästa Marina för en modevisning på Fanny...det blir oxå skoj! Å jag slipper fundera på maten...grabbarn fixa själva å jag blir bjuden....i morgon är det tjejmiddag hos bästa Lena....Sticker å klarar mig då oxå! Snart är jag ledig i 4 dagar....det blir kanon! Jag ska visserligen städa å laga mat till Lars 20års fest dom är på lördagen men vadå... det blir ju kul! Å Syster Yster kommer hem å allt!

Bilden är från RK - Verktyg i Sundsvall där Nils är idag!


Kommentarer
Postat av: Marina

Kom hem med den gröna paljett-toppen och är jättenöjd efter att ha provat den vilt :-) Din aprikosrosa vårkappa är typ snyggast i stan.. <3 och presentkassen var ju riktigt trevlig :-)

2013-05-07 @ 23:22:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0