Galet trött....

Vaknar av larmet och kliver upp....men är galet trött idag! Borde sova flera timmar till! Fixar äggröra å kaffe och hoppas att morgonen ska bli lättare...! Jag MÅSTE lägga mig i tid på kvällarna...fasen oxå vad jobbigt det kommer att bli idag. Är ensam på kontoret idag och i morgon....Nils har besök på förmiddagen och sen är han ledig. Ikväll ska lådan med julklappar till Italien packas och göras klar...Lena & Karin kommer till mej på jobbet och vi hjälps åt att fixa till det. Jag har dock inte köpt några julklappar ännu....får fixa det på lunchen...! Borde städa å plocka inför 1:a advent...får middagsfrämmande oxå på söndag...å hela lördagen går till ett besök på IKEA + en glöggfesten...! Det brukar ju lösa sig till slut...med allt! Godmorgon torsdag! 




Kommentarer
Postat av: Marina

Idag ska jag på Inspirationsföreläsningar m.m på Kinnarps..:) Slutar efter det och tar en shopping em med sis!

2013-11-28 @ 09:20:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0