Mörkt å kallt!

Idag har vi helt plötsligt 10 grader kallt! Hugaligen....jag fryser redan! En vanlig torsdag väntar....ingenting utöver det vanliga...! Dax att räkna löner är det....och snorig är jag oxå.... Jobba...äta...sova....jobba....äta....sova...! Det är vad jag orkar med en vanlig vardag. Borde rota fram adventsprylarn...som i vanlig ordning inte ligger en egen låda. Det innebär att jag måste öppnande alla lådor för att kunna se vad jag vill ta fram. En del vill jag köpa nytt...men det är ju oxå en hel del julprylar som betyder mycket för mej just bara för att dom är just gamla! Ska skaffa nya adventssaker till jobbet oxå....göra fint på kontor och i fikarummet! Otroligt att det snart är första advent! 




Kommentarer
Postat av: Marina

Jag köpte en päls på Pingstkyrkans loppis förra helgen - den kom till användning idag..:) Adventsinventering ska jag göra den här helgen - två bananlådor och två stora typ Ikeakassar finns att gå igenom (jämför med mitt påskpynt - en liiiten kasse)

2013-11-21 @ 08:51:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0