Rycka in....

....där det behövs! Det får jag verkligen lov att göra...är just nu på leveransavdelningen för Emil är sjuk. Jag har verkligen inte tid att vara där men det går inte att välja bort...våra produkter måste ju komma iväg till våra kunder. Igår slet jag som en varg...klättra i hyllor....bära...packa...väga...mellan 7:30 och fram till 18:30 slet jag på. Tungt jobb och ont i kroppen har jag men det blir nog lika idag...bara att bita ihop och göra det som krävs! Kul att göra något annat än det vanliga jobbet....men tungt! 



Kommentarer
Postat av: Marina

Välkommen till biblioteket imorgon - Fest hela dagen! Vi byter namn officiellt till: `"Östersunds Bibliotek / Staaren gaerjagåetie" Nya skyltar på fasaden ska avtäckas + mingel snacks "mord i biblioteket" trollkarlar pyssel och mycket annat

Svar: Låter skoj....kanske kan jag hinna med en sväng på lunchen! 👍
jamtlandspower

2013-11-07 @ 10:54:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0