Slut i kroppen!

Efter ännu en dag på leveransavdelningen delningen känns det i leder å ben! Det är verkligen tungt att jobba där...å stressigt! Men men...en gör så gött en kan! Pelle skulle ut på äventyr direkt efter jobbet så jag jobbade på till klockan 18:30....sen var Lars snäll å hämtade mig med bil...han hade gymmat i närheten. Nu har jag käkat en omelett och nu ska jag inte göra så mycket mer idag....man borde gå å lägga sig redan nu! Redan torsdag å i morgon åker vi till stugan....kanske...om vi får kattvakt...eller så får vi ta med oss katterna. Lars sak på dansforom i Vemdalen i helgen...därför har jag ingen kattvakt! 

Längtar till advent gör i alla fall jag! 



Kommentarer
Postat av: Maggan

Jag ska till Stockholm i morgon på konsert. Längtar också efter advent. Ta hand om din kropp. Kan inte Pelle jobba på leveransen ett par dagar?

Svar: Han har fullt upp med att producera kälkar å Nils förbereder nästa vecka då han ska på mässa!
jamtlandspower

2013-11-07 @ 21:30:25
URL: http://www.maigiz.blogspot.com
Postat av: carina

Önskar dig en skön o mysig helg ,vart du än hamnar ,här väntas det på pizza så man gör så gott man kan ,bamsekram tjejen!

2013-11-08 @ 18:57:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0