Uppsala nu då...!

Nu har jag slitit hela dagen med detta jäkla dataprogram....
något bättre känns det men bara någo! ;O)
Nu vill jag åka iväg...
väntar på att Emil sak hämta mig på jobbet....
väntar på att Lars ska sluta jobba och på att han ska packa färdigt.
Jag sitter på jobbet ännu...vi har ju öppet till kl.15!
Men snart så bär det av till Syster Yster med familj i Uppsala.
Tror ta mej tusan att jag ska ta ett glas vin i bilen redan...eller en öl!
 
Önskar er alla en fin Allhelgonahelg å en kul Haloween om ni firar det!
Kram påre!
 
 

Kommentarer
Postat av: Marina

Kram på dig och grabbarna med..:) Hälsa syster med familj och Gratta Knut!

2013-11-01 @ 17:54:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0