Kraxar på....!

Jag tänkte faktiskt vara hemma idag....
men en massa möten sätter stopp för detta!
Först har jag ett möte kl.10:00...
sen har Nils ett långlunchmöte...
och så ska bokföringstjejen komma idag.
Det var bara att masa sig iväg på jobbet!
Åkte bil med Per idag...trött och sur både han och jag...!
Så jäkla hes så kunderna har svårt att höra vad jag säger!
Två mässor att planera....men det går trögt!
En nu i november som Nils + en ska åka
och en i februari som Nils och jag åker på....båda i Jönköping!
 
Det är helt klart att jag längtar till solstolen i Turkiet....
inte allt kvar nu till take off!
 
 
Vet fortfarande inte om det blir Stockholm till helgen eller ej!?
 

Kommentarer
Postat av: Marina

Attans! Tufft för en trött kropp att aldrig få vila..:( Er resa kommer göra er gott! Apropå din bild...Storsjön har inte haft en krusning på typ jättelänge - fantastiska morgonpromenader till jobbet har jag..:)

2013-10-08 @ 09:43:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0