Lördagslunk!

Afterworken igår var mysig och lagom....kul att sitta å surra bort några timmar! Jag promenerade hem och om jag inte gått förbi grannarna så hade jag varit hemma före 8....men jag hamnade på surströmming hos Cattis å Tomas och kom inte hem förrän jäkligt sent...eller tidigt i morse om man säger så! Det var lite trögt i morse....! Träffade Marina på stan mitt på dagen....vi sprang runt i affärer och tog en fika! Per och Lars åkte till Åre i morse för att spika staket....Emil är hos Elina så ikväll är jag solokvist...rätt skönt faktiskt! Det blir Körslaget och ett glas rött!


Kommentarer
Postat av: Marina

Skönt att stryka från "måsteköpalistan" som alltid uppstår runt län.... Mysigt med gofika på Törners - kändes som 20 år sen sist. Hämtade sen sis på flyget...hon frös....?

2013-09-28 @ 22:42:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0