Meeen nu jäklar.....

.....jag glömde tydligen att blogga igår!
 
Jag fixade å trixade med blommor ute och inne
så jag glömde både tid och rum tror jag! ;O)
Slängde bort lite blommor som gjort sitt ute
och förflyttade en del in i pensionärskuvösen.
Sen bar jag undan alla utemöbler och solstolar....
....färdigsuttet i dessa tror jag!
Och så planterade jag om alla mina fula krukväxter....
tror det är första gången på 5 år som dom får ny jord och nya krukor.
God middag med Lars och Pelle
och ett inspelat Idol avslutade dagen!
 
Idag vaknar jag och är förkyld....lagomt kul!
Men in med lite feberdämpande och lite smärtstillande
och så var man redo för den här dagen!
Tror jag ska köpa lite färsk ingefära när jag går från jobbet idag....
....det är bra mot förkylning!
 
Hepp hepp...så var det måndag igen!
 
 

Kommentarer
Postat av: Marina

Skönt att göra "höst" och få undan lite....och nu är måndagen gjord..:)

2013-09-30 @ 16:20:58
Postat av: Maggan

Jag hade tänkt fixa balkongen i kväll men glöm det. Jag är helt slut och kommer inte orka något annat än att käka middag och slänga mig i soffan.
Ballen får vänta.

2013-09-30 @ 18:03:37
URL: http://www.maigiz.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0