Mot Huså!

Igår skulle jag städa......
det blev i alla fall en sväng med dammsugaren....
bytte dukar och så fick toaletterna sig en omgång...
orkade inte skura golven!
Så jäkla trött på att städa!
Pelle var ute på onsdagsträff med bilklubben....
men jag valde att stanna hemma och försöka röja bland dammtussarna!
 
Jobbar på idag för att snart kunna sluta...
kanske kan gå lite tidigare!
Packa för att åka till stugan...längtar!
Det ska bli så kul att åka dit och pyssla.
 
Men jag är på ett uruselt humör idag...
vaknat på fel sida eller något!?
Gick och lade mej tidigt igår...låg nog redan vid 22:30
och det är mycket tidigt för att vara jag!
Har sovit som jag brukar....dvs från och till under 7 timmar....
men ändå vaknar jag och är trött å grinig!
Sur på allt å alla...
Really grumpy for nu reason!
 
Måste skärpa till mej!
 
 

Kommentarer
Postat av: Maggan

Sudda sudda sudda sudda bort din sura min. Munnen den skall skratta å va gla´. Munnen den skall sjunga trallalla..... :)

2013-09-05 @ 17:21:53
URL: http://www.maigiz.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0